Forum
| Tilbage Svar |
| 16-12-07 08:28 | Her :-) | Frederikke |
| Drømte mig en drøm i nat om julesang og julepjat og engle falder ned fra sky En julenat i indre by Julesneen falder hvid det sku' den helst ved juletid En engel sang med fryd derom Jeg Drømte mig en lille drøm Nu' det blevet jul igen Og julemanden er din ven Har du været sød i år? De slemme børn ingen gaver får Og hvis du gemmer noget i dit hjerte min ven Så ønsk det nu for du kan aldrig bli'e et barn igen Drømte mig en drøm i nat om julesang.... Der Sker ting som ik' sku' ske Men er det sket så er det Er der noget du ik' fik gjordt Så gør det nu, livet er så kort Og hvis du har et ønske i dit hjerte, min ven Så ønsk det nu for du kan ikke gå tilbage igen Drømte mig en drøm i nat om julesang..... Er der noget du ik' fik gjordt Så gør det nu for livet er så kort Der er så mange gaver Der skal gives bort __________ jeg har lige fået sådan en absalon bog, så jeg har siiddet og skrevet af fra den :-) Håber du kan bruge det ;D Svar på dette indlæg |
||
| 01-11-08 10:31 | Har du ikke også akkorderne eller noder? | Bent Rønne |
| Eller findes de i Absalon bogen du nævner? Hvis kan du så ikke sende mig ISBN nummeret? På forhånd tak Bent Rønne Svar på dette indlæg |
||
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Næste |